?

Log in

Previous 10

Jun. 19th, 2029

chick like woah

Meew!



The majority of my entries are Friends Only sooooooooooooooooooo!
comment to be added. :]


..I love how Hayley and Smoochum look totally alike..hahahahahah
Tags:

Mar. 28th, 2011

zoey high

(no subject)

miss.you
forever.

Mar. 14th, 2011

chick like woah

(no subject)

Might as well post my current status in B/W. EVERYONE ELSE IS DOING SO. I'm getting more into the game, as I've been able to catch certain Pokes I really like. So time to whore off their awesomeness.

I have 4 badges atm so woo.
name: seashell (male)
                                 level: 27
                                  nature: hardy
                                                    alert to sounds


name: lipgloss (female)
                                  level: 26
                                    nature: bold
                                                      sturdy body


name: Hunter (male) - named after my sexy beast The Hunter LOOOOOOL
                                  level: 27
                                     nature: hardy
                                                     mischievous

name: vagtile (male)
                                  level: 25
                                     nature: jolly
                                                    somewhat vain



name: gaga (female)
                                  level: 23
                                    nature: brave
                                                    likes to run


name: fiersy (female)
                                  level: 20
                                     nature: imprish
                                                      quick to flee

Mar. 12th, 2011

chick like woah

(no subject)

this is like the best video ever.
I must whore it out.


If you never played the game it isn't as funny, and you won't really understand the video, but whatevaaass haha
Tags: , ,
chick like woah

(no subject)

There's MAAAAAD creepers on xbox live ROFL. These random ass people add me as friends and send me messages going "send me a pic @ 'insert number here'. I rock at getting guys numbers with no sweat at all.

I'll be playing l4d 2 in versus and all of a sudden I see "their username killed you" and I'm all WTF STALKING MY GAMES.

I'm obsessed with that game again. I just hate when I get stuck with either a shitty team, or just plain too serious team. BUT ITS SO FUN ANYWAYS.
aaaaahahhhh save meeeee!!

oh and I might be the only one, but I really don't like the new pokemon game... I play it, but wtf dude. It's like annoying to level or train. It's just retarded. idk, I don't like it so far. I have 2 badges but >>

I LIKE MY NEW NAME YOU LIKE MY NEW NAME

Dec. 15th, 2010

chick like woah

(no subject)

we're wasted nuhnuhno we're all wasted!!

Nov. 25th, 2010

chick like woah

thanksgiving

HAPPY THANKSGIVING (WHAT ARE THE COLORS IDK!)

BUT YAAAAY!
i am thankful for my fam, friends, uhhhhhh ...my job.. school, and yeah idk. oh my house. and my car.


I got another name change, and a bunch of Left4Dead icons. Lol I've been playing too much of that game now. But I'm amazing at it.
Anyways. I'm partying again today, pigging out and fucking stuffing my face with everything! I have to be at work at 3:30am but who cares! I WILL LIVE! HAHAHAH

I hope you all have a great day! <3


Nov. 7th, 2010

chick like woah

So apparently I am a perfect white rapper



x surveyCollapse )
Tags:

Sep. 10th, 2010

chick like woah

dat fire

ALL MY PEOPLE IN CALIFORNIA, ARE YOU OKAY? (I know Tiff and Marisa are ok) but like I'm not sure about the different locations or how close you are to the fire. Actually, I think the only person I need to know that's ok out of you guys is Stan. STAN ANSWER ME!! I know Cali is a HUGE state, but I just get mad paranoid, i'm retarded ha. ):
that fire looked fucking scary.

My heart goes out to the families who were affected. Just looking at the pictures/videos scare me, I can't even imagine being close to that shit like Tiff was.

anyways. I'm off to work. And then it's finally the weekend. I woke up this morning so fucking dizzy, like I'm still kind of dizzy. You know that headache when you're whole head is spinning and you can't stop it. Yeah that happened, and ugh. I feel like crap.
I'm going to make an entry tonight or this weekend about everything else.

AND OH I HAVE TO TAKE MORE PICTURES OF MY DOLLY! the other night we gave them a square one-length. And last night we did a triangular graduation. I got really pissed last night, if any of you have me on twitter, this is known haha. but it's alright, it's all good!

seeya later!

Jun. 22nd, 2010

chick like woah

(no subject)

My allergies make me so fucking tired it's only 9:30 but I've been sneezing like crazy since this afternoon and I'm basically dozing off atm, trying to stay awake ahaha. And then I shake it off and I feel weird because I don't know what just happened. x_x

BUT YES ALLERGIES. Fucking little things sneaked on me today, I was fine, totally fine this morning at work. And when we got a big shipment, for some reason I just started sneezing, and the blahness, disgusting nose, totally out there mood soon came upon me. And I really wanted to just walk out. I don't know what it is, but it's still so busy, like doesn't anybody work? BESIDES LIKE ME AND OTHER PEOPLE WHO WORK BUT THERE'S SO MANY PEOPLE SHOPPING IN THE DAY IN THE WEEK IT PISSES ME OFF. Especially because it started to get busy when the allergies acted up and I had so many cards to sort, and everytime I turned around there was a customer. And I couldn't even pretend to be happy, LOL, i was just leaning on my register and being all "hi." Bitch when I'm not feeling well, I'm not being friendly, SOOOOORRY i'm a real person. AND I DON'T KNOW YOU PEOPLE HAVE SOME FUCKING SYMPATHY I'M LIKE DYING GET OVER ME BEING MEAN YOU FUCKING ASSHOLES!

Apparently a few people have complained about me giving them dirty looks/rolling eyes/being a bitch HAHA. Like I can't help my normal bored face. It makes me look like a bitch. And if you're a stupid annoying customer, then well ..you're going to have to take some negativity. JEEZ I HATE PEOPLE AND RETAIL. Like I think I do pretty well taking on these customers. I mean I was never a people loving person ..but like I think for myself, I'm pretty nice with MOST of these customers. hahaha MOST. ..some.

AND I FEEL LIKE FUCKING SHIIIIIIIIT.

"that little girl with the dark hair and the thing in her nose made me cry!"
BOOOHOOOOOOOOOO! I'll really make you cry, like fucking stabbing you with my nasty boogie-covered nose ring !! YES DISEASES!!

Previous 10